Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2019 13:00 - Как се озовах в Дания
Автор: gerdemon Категория: Туризъм   
Прочетен: 6073 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 27.01.2019 17:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

         На 24 декември 2009 г.от баницата с късмети ми се падна много дълго пътуване, включително и паричката. През деня на 31 декември отворих класьора с чудесата на света и реших да си избера дестинация, за да осъществя късмета от баницата в действителност. Съпругът ми на шега ми каза да затворя очи и там, където попадне показалеца ми, там да отида наразходка.Пръста ми попадна на Дания. Изглеждаше толкова малка на картата. За въпросната страна имах много оскъдна информация. Като цяло това което бях запомнила от часовете по география. Викинги, скандинавска страна със столица Копенхаген и нищо повече. Дори си мислех, че след като са в Европейския съюз паричната им еденица е евро вместо датска крона, както е в действителност🙂.
Билета беше скъпичък, а и преди 9 г.нямаше директни полети от Софияimage до Копенхаген, както днес. Няма да навлизам в подробности, но аз съм човек, който като реши нещо и го постига на всяка цена. От кого да иска човек пари назаем след празници в България!? 
С  мълчание и решителен поглед от моя страна успях да убедя съпруга си да продадем моята кола за желязо, за да си купя билет за Копенхаген. Георги (моята половинка) беше шокиран, но знаеше, че няма да излезе на глава с мен. 
На 7 януари 2010г.излетях за Копенхаген (с прикачване в Прага) и оставих в България две дечица (на 12г. и на 2г.) и човека, който ми е най-добрия приятел в живота (Георги).
Излетях с еднопосочен билет и само 50€ в портфейла, за да сбъдна късметчето от баницата. Същия ден в 18:45ч.кацнах в напълно непозната страна, без да знам датски или дори малко английски език, без да познавам НИКОГО. И  към днешна дата все още съм тук, но с всичките си любими хора. Децата ми бяха най-големия стимул, да постигна почти невъзможни неща.

Историята е по действителен случай. 
Следва продължение...



Гласувай:
3


Вълнообразно



1. toninabog - Поздрави!
28.01.2019 16:13
С нетърпение очаквам продължението...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gerdemon
Категория: Туризъм
Прочетен: 9896
Постинги: 1
Коментари: 1
Гласове: 6
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930